ტრენინგი
ინკლუზიური განათლება
2014 წლის 22 თებერვალს გავიარეთ ტრენინგი ინკლუზიური განათლების შესახებ
ტრენინგი დაგეგმილი იყო მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ
ტრენინგს ატარებდა ეკა სეთურიძე
1 დღე------------ პირველი მოდული
ქალბატონმა ეკამ გაგვაცნო თუ რას ნიშნავს ინკლუზიური განათლება. სკოლა უნდა მოერგოს სსსმ მოსწავლეს. გავეცანით თუ ვინ შეიძლება იყოს სსსმ მოსწავლე . ევრი რამ გავიგეთ თუ რა სიმპტომები ახასიათებს ინტელექტუალური დარღვევის მქონე მოსწავლეს , დაუნის სინდრომით, აუტიზმით , ბავშვთა ცერებრალური დამბლით, ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტიურით, დისლექსიით, სენსორული დარღვევით , ქცევისა და ეპილეფსიით, სოციალური ხელმიშვებულობით, ეკონომიური სიდუხჭირით.
შევისწავლეთ ინტელექტუალური დარღვევები და მისი განმსაზღვრელი ტესტი IQ
როგორ უნდა ვიმუშაოთ სსსმ მოსწავლეებთან , როგორ უნდა დავგეგმოთ გაკვეთილები
2 დღე--------მეორე მოდული
მეორე დღემ უფრო საინტერესოდ ჩაიარა, რადგან ამ დღეს გავეცანით თითოეულ დარღვევებს: დაუნის სინდრომი , აუტიზმი, ბავშვთა ცერებრალური დამბლა, დისლექსია ( სწავლის უნარი დაქვეითება) , ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტიურობის სინდრომი, ვილიამსის სინდრომი, ალკოჰოლური სინდრომით გამოწვეული ფიზიკური ნიშნები: როგორი სიმპტომებით ხასიათდებიან ასეთი მოსწავლეები და სწავლის სტრატეგიები , როგორ უნდა მოხდეს მათიჩართვა სასწავლო პროცესში
3 დღე --------------- მესამე მოდული
მესამე დღე თრენინგის ძალიან საინტერესო და ხალისიან ვითარებაში ჩატარდა,
რადგან იმ დღეს გავეცანით პედაგოგის შეფასებას სსსმ მოსწავლის .
როგორ უნდა შედგეს ისგ. გრძელვადიანი და მოკლევადიანი , გავარჩიოთ მოსწავლის ძლიერი და სუსტი მხარეები. სასურველია შეფასება ხდებოდეს სხვადასხვა მასწავლებლების და სპეციალისტების მიერ ერთობლივად .
მოსწავლე უნდა ფასდებოდეს შემეცნებითი უნარების მეხსიერების, აღქმის, აზროვნების, ყოფაქცევისა და ფუნქციური უნარების მხრივ
გავიარეთ პრაქტიკული სამუშაო ჯგუფში რამაც საინტერესოდ და ხალისიან ვითარებაში ჩაიარა
4 დღე------------- მეოთხე მოდული
ესგ-ის პრინციპები და მისი მორგება სსსმ მოსწავლეზე.
ვითვალისწინებთ ესგ-ის განხილვის დროს რისი ათვისება შეუძლია მოსწავლეს
ესგ-ის განხილვის ეტაპები
1. ინფომაციის შეგროვება
2. მიმართულების განსაზღვრა
3. ისგ-ის შემუშავება
4. ისგ-ის განხორციელება
5. ისგ-ის გადახედვა და განახლება
სსსმ მოსწავლისათვის ვახდენთ ესგ-ს მოდიფიცირებას : რა ვასწავლოთ , როგორ ვასწავლოთ , ისგ -ს შემუშავება და დამტკიცება , გაკვეთილის დაგეგმვა.
განვიხილეთ პრობლემური ქცევა და მისი სტრატეგიები, ქცევაზე დაკვირვების ფორმები , პოზიტიური და ნეგატიური განმამტკიცებელი
და ბოლოს რა დადებითი მნიშვნელობა აქვს კეთებით სწავლას.
5 დღე ---------მეხუთე მოდული
დამამთავრებელ დღეს შევასრულეთ ტესტური დავალება , რომელიც ძალიან გამიადვილდა , იმედია დადებით შეფასებას მივიღებ და სერტიფიკატსაც დავიმსახურებ.
მადლობა ჩვენს ტრენერ ეკა სეთურიძეს ასეთი საინტერესო მუშაობისათვის.
3 დღე --------------- მესამე მოდული
მესამე დღე თრენინგის ძალიან საინტერესო და ხალისიან ვითარებაში ჩატარდა,
რადგან იმ დღეს გავეცანით პედაგოგის შეფასებას სსსმ მოსწავლის .
როგორ უნდა შედგეს ისგ. გრძელვადიანი და მოკლევადიანი , გავარჩიოთ მოსწავლის ძლიერი და სუსტი მხარეები. სასურველია შეფასება ხდებოდეს სხვადასხვა მასწავლებლების და სპეციალისტების მიერ ერთობლივად .
მოსწავლე უნდა ფასდებოდეს შემეცნებითი უნარების მეხსიერების, აღქმის, აზროვნების, ყოფაქცევისა და ფუნქციური უნარების მხრივ
გავიარეთ პრაქტიკული სამუშაო ჯგუფში რამაც საინტერესოდ და ხალისიან ვითარებაში ჩაიარა
4 დღე------------- მეოთხე მოდული
ესგ-ის პრინციპები და მისი მორგება სსსმ მოსწავლეზე.
ვითვალისწინებთ ესგ-ის განხილვის დროს რისი ათვისება შეუძლია მოსწავლეს
ესგ-ის განხილვის ეტაპები
1. ინფომაციის შეგროვება
2. მიმართულების განსაზღვრა
3. ისგ-ის შემუშავება
4. ისგ-ის განხორციელება
5. ისგ-ის გადახედვა და განახლება
სსსმ მოსწავლისათვის ვახდენთ ესგ-ს მოდიფიცირებას : რა ვასწავლოთ , როგორ ვასწავლოთ , ისგ -ს შემუშავება და დამტკიცება , გაკვეთილის დაგეგმვა.
განვიხილეთ პრობლემური ქცევა და მისი სტრატეგიები, ქცევაზე დაკვირვების ფორმები , პოზიტიური და ნეგატიური განმამტკიცებელი
და ბოლოს რა დადებითი მნიშვნელობა აქვს კეთებით სწავლას.
5 დღე ---------მეხუთე მოდული
დამამთავრებელ დღეს შევასრულეთ ტესტური დავალება , რომელიც ძალიან გამიადვილდა , იმედია დადებით შეფასებას მივიღებ და სერტიფიკატსაც დავიმსახურებ.
მადლობა ჩვენს ტრენერ ეკა სეთურიძეს ასეთი საინტერესო მუშაობისათვის.
Комментариев нет:
Отправить комментарий