ღია გავეთილი X კლასი თემა უჯრედი
ღია გაკვეთილი
რა არის უჯრედი
2013 წელი
30 ოქტომბერი
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
რა არის უჯრედი?
|
სწავლების საფეხური
|
X კლასი
|
მოსწავლეთა როდენობა
|
30 მოსწავლე
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა / აქტუალობა
|
მოსწავლეები გაეცნობიან უჯრედის აგებულებასა და ქიმიურ შედგენილობას. გაანალიზებენ მცენარეულ და ცხოველურ უჯრედს შორის მსგავსება-განსხვავებას.ცხოველური
უჯრედის შემადგენელ ორგანოიდებს
|
გაკვეთილის მიზნები დაშედეგები
|
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა უკვე იციან უჯრედული თეორია
|
ინდიკატორი
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
პროექტორი, კომპიუტერი,სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, ავტოკალამი, თაბახი,
|
გაკვეთილის
მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
1.საორგანიზაციო
საკითხების მოგვარება –3 წთ;
2.გონებრივი იერიში – 15 წთ
მოსწავლეებში ინტერესის გამოწვევისა და ძველი და ახალი მასალის ერთმანეთთან დაკავშირების მიზნით დავსვამ შეკითხვებს
უჯრედის ირგვლივ.
3.პრეზენტაცია
– 10წთ
მასწავლებლის მიერ ახალი მასალის ახსნა პრეზენტაციის სახით (P. point)
4.დავალება
– 10წთ
მოსწავლეები კომპიუტერში ვენის დიაგრამების გამოყენებით ახდენენ ცხოველური და
მცენარეული უჯრედების შედარებას და მათ შორის მსგავსება განსხვავების დადგენას
5.გამთლიანება
– 7 წთ
გაკვეთილის შეჯამება; დასკვნების გამოტანა, საშინაო დავალების მიცემა, შეფასება ( განმსაზღვრელი)
|
შეფასების რუბრიკა----
კომპონენტები
|
საშუალოზე დაბალი
1-2-3-4
|
საშუალო
5-6
|
საშუალოზე მაღალი
7-8
|
მაღალი
9-10
|
|
კვლევის მიზნის განსაზღვრა
|
არასწორად აყალიბებს მიზანს
|
ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს მიზანს
|
აყალიბებს მიზანს
|
სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს
|
|
საჭირო ინვენტარის განსაზღვრა
|
არასწორად ჩამოთვლის საჭირო მასალებს
|
ჩამოთვლის საჭირო მასალებს
|
ჩამოთვლის ძირითად საჭირო მასალას
|
ჩამოთვლის ყველა საჭირო მასალას და აღჭურვილობას
|
|
კვლევის მიმდინარეობის აღწერა
|
არასწორად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ეტაპებს
|
ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ზოგიერთ ეტაპს
|
ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ძირითად ეტაპებს
|
დეტალურად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ეტაპებს
|
|
მონაცემთა აღრიცხვა და ანალიზი
|
აღრიცხავს არასწორ მონაცემებს და ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს
|
მონაცემებს ნაწილობრივ ნაწილობრივ და უსისტემოდ აღრიცხავს; აკეთებს მონაცემთა ნაწილობრივ ანალიზს
|
მონაცემებს სრულად, მაგრამ უსისტემოდ აღრიცხავს და აკეთებს მონაცემთა ანალიზს
|
მონაცემებს სრულად და სისტემურად აღრიცხავს; აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა გამომსახველობითი საშუალებების გამოყენებით.
|
ბიოლოგიის მასწავლებელი : ნ. აბაშიძე
ninoabashidze43@gmail.com
კრიტიკული მეგობარი: დროს სწორად ანაწილებს, აქტიურად იყენებს საწავლო და დამხმარე რესურსებს დისციპლინა
და დაინტერესება მაღალია . კარგად
აკავშირებს ძველ და ახალ მასალას ერთმანეთთან . უმაღლეს დონეზე და მოსწავლეებისათვის გასაგებ ენაზე ხსნის ახალ
მასალას . ხელს უწყობს მოსწავლეთა ლოგიკური აზროვნების ჩამოყალიბებას, დამოუკიდებელ და კრიტიკულ აზროვნებას . უვითარებს მოსწავლეებს
თვითშეფასებისა და სხვათა შეფასების უნარს
თვითშეფასება: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.საშუალება ჰქონდათ საკუთარი თავი მაქსიმალურად წარმოეჩინათ.ვფიქრომ რომ ყველამ ეს ვერ მიახერხა, მომავლისთვის შევეცდები მივცე თითოეულ მათგანს თავისი შესაფერისი დავალებები
თვითშეფასება: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.საშუალება ჰქონდათ საკუთარი თავი მაქსიმალურად წარმოეჩინათ.ვფიქრომ რომ ყველამ ეს ვერ მიახერხა, მომავლისთვის შევეცდები მივცე თითოეულ მათგანს თავისი შესაფერისი დავალებები
Комментариев нет:
Отправить комментарий